Tuesday, December 01, 2009

I Got Something For You!

This afternoon, hubby called and told me that he’s going to pick me up in a few minutes and we were to go to 1B to buy my birthday present

No, it’s not my birthday yet, but as usual, i always have an advanced birthday present from him.

Last year, I had a Me Time for my birthday and this year, hubby got me a ..

TADAAAAA!!!!!

IMG_8874

ngeehehehehehe…..

IMG_8875

it’s a beauty, isn’t it? I’m so loving the color!

same color as my son’s Blueberry Mystic Teal Cloth Diaper

IMG_7258

which i already sold to my colleague’s wife pulak tu..

IMG_8878

Mo baca2 & tiup2 dulu supaya STRIKE selalu!!

IMG_8881

Bah! TQ very much, Honey!!!

I LOVE U!!

8 comments:

melbie said...

Awalnya ko dapat present hehehe ... and bowling ball lagi tu, bah apa lagi, practice selalu! :)

In case sia terlupa kerana teramat bz skarang ni, sia pun mau wish ko in advance ...

HAPPY BIRTHDAY, MANY HAPPY RETURNS AND MAY WHATEVER YOU WISH FOR WILL COME TRUE...!!! SEMOGA SIHAT SELALU DAN DIMURAHKAN REZEKI :)

Mimi said...

Melle : TQ Melle... hehe.. nda tau la bila dpt test ni bowling ball ni.. huhu...

carolchs said...

wahhhh hard core bowling player juga kah u mi? hehe...tapi bagus bah kan ada bowling ball sendiri, if sdh biasa itu weight dia, itu mainan x berapa kena affect. yakan?

Jurry said...

happy advance bday...bulikah gitu? hehe...Moi....bah main neh bowling kio....kasih tambah koleksi medal sukan staf hehe

Mimi said...

Chegu : blm lagi hardcore ni.. baru beginner hehe.. ya.. kwn2 sa yg suda pro pun ckp bagus ada bola sendiri sbb klu pakai house ball, tukar2 kan.. susa mo maintain tu mainan...

Jurry : hehe.. jurry, sa ada juga menyumbang medal time sukan yg baru2 ni hehe... ntah, nasib2 terpilih bowling kunun.. sikit lagi jadi reserve.. at least ada juga nde medal sa time sukan staf baru2 tu, nda juga sa notopunan hehe...

Mama Mia said...

hehe..siap ada ritual perasmian lagi ah..

Mimi said...

Mama Mia : itu mesti tu hehe..

Gallivanter said...

That's a very refreshing gift. I bought it for someone before too.

Happy B'day!